Regulamin sklepu internetowego
§1 Postanowienia ogólne
-
Sklep internetowy działa pod nazwą: LUNARIA
-
Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, realizacji zakupów oraz warunki zwrotów i reklamacji.
-
Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail: lunaria.bizuteria@gmail.com oraz poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie sklepu.
§2 Składanie zamówień
-
Zamówienia można składać przez stronę internetową 24/7.
-
Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia oraz akceptacja niniejszego regulaminu.
-
Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia drogą mailową.
-
Ceny podane w sklepie są cenami brutto i wyrażone są w złotych polskich (PLN).
§3 Płatność i dostawa
-
Dostępne formy płatności to: płatność elektroniczna (np. Przelewy24, PayU) oraz przelew tradycyjny.
-
Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu płatności.
-
Czas realizacji zamówienia wynosi do 4–5 dni roboczych (plus czas dostawy).
-
Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem [np. InPost, DPD.].
§4 Produkty
-
Wszystkie produkty w sklepie są wykonywane ręcznie.
-
Ze względu na charakter biżuterii handmade, mogą występować niewielkie różnice między produktami tego samego typu.
-
Produkty wykonane na specjalne zamówienie (personalizowane) nie podlegają zwrotowi (zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta).
§5 Odstąpienie od umowy – zwroty
-
Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia – bez podania przyczyny.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy wysłać informację mailowo na adres: [adres e-mail] oraz odesłać produkt na adres: [adres do zwrotu].
-
Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być kompletny.
-
Koszty zwrotu ponosi Kupujący.
-
Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej, tą samą metodą, jaką dokonano płatności.
§6 Reklamacje
-
Reklamacje można składać mailowo na adres: lunaria.bizuteria@gmail.com
-
W reklamacji należy podać imię, nazwisko, numer zamówienia oraz opisać powód reklamacji.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
-
Reklamacje nie są uwzględniane w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika (np. zerwanie, kontakt z wodą w przypadku biżuterii nieodpornej).
§7 Dane osobowe
-
Administratorem danych osobowych jest właściciel sklepu.
-
Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia, zgodnie z polityką prywatności.
§8 Postanowienia końcowe
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym ustawa o prawach konsumenta.
-
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, o czym poinformuje klientów na stronie internetowej.