Regulamin sklepu internetowego

§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy działa pod nazwą: LUNARIA  

  2. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, realizacji zakupów oraz warunki zwrotów i reklamacji.

  3. Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail: lunaria.bizuteria@gmail.com oraz poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie sklepu.

§2 Składanie zamówień

  1. Zamówienia można składać przez stronę internetową 24/7.

  2. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia oraz akceptacja niniejszego regulaminu.

  3. Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia drogą mailową.

  4. Ceny podane w sklepie są cenami brutto i wyrażone są w złotych polskich (PLN).

§3 Płatność i dostawa

  1. Dostępne formy płatności to: płatność elektroniczna (np. Przelewy24, PayU) oraz przelew tradycyjny.

  2. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu płatności.

  3. Czas realizacji zamówienia wynosi do 4–5 dni roboczych (plus czas dostawy).

  4. Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem [np. InPost, DPD.].

§4 Produkty

  1. Wszystkie produkty w sklepie są wykonywane ręcznie.

  2. Ze względu na charakter biżuterii handmade, mogą występować niewielkie różnice między produktami tego samego typu.

  3. Produkty wykonane na specjalne zamówienie (personalizowane) nie podlegają zwrotowi (zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta).

§5 Odstąpienie od umowy – zwroty

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia – bez podania przyczyny.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy wysłać informację mailowo na adres: [adres e-mail] oraz odesłać produkt na adres: [adres do zwrotu].

  3. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być kompletny.

  4. Koszty zwrotu ponosi Kupujący.

  5. Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej, tą samą metodą, jaką dokonano płatności.

§6 Reklamacje

  1. Reklamacje można składać mailowo na adres: lunaria.bizuteria@gmail.com

  2. W reklamacji należy podać imię, nazwisko, numer zamówienia oraz opisać powód reklamacji.

  3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania.

  4. Reklamacje nie są uwzględniane w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika (np. zerwanie, kontakt z wodą w przypadku biżuterii nieodpornej).

§7 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych jest właściciel sklepu.

  2. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia, zgodnie z polityką prywatności.

§8 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym ustawa o prawach konsumenta.

  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, o czym poinformuje klientów na stronie internetowej.